Mõnikord SEO projektid ebaõnnestuvad. Loodetud tulemit ei saavutata või halvemal juhul saadakse loodetud kasu asemel hoopis kahju.

 

Üldiselt on ebaõnnestumised edukuse loomulikuks osaks. Kui sa oled oma äritegevuses või isiklikus elus juba piisavalt ebaõnnestunud, siis hakkad sa terve mõistuse olemasolul tegema samme, mis aitavad sul ebaõnnestumise riski maandada.

Ei sina ega ka mina pole ebaõnnestumiste eest kaitstud. Sel aastal on meil iga kuu olnud mõni klient, kes tuleb meie juurde abi saama põhjusel, et tema veebileht on tuksi keeratud või see ei tööta omaniku heaks omanikule arusaamatul põhjusel.

Kasutades meie enda klientide lugusid panime kirja, miks SEO projektid võivad mõnikord ebaõnnestuda. Need ebaõnnestumise põhjused kehtivad universaalselt ka muude veebi arendusega seotud projektide osas.

Meie praktikale põhinedes on peamised põhjused järgmised:

  1. Sul puudub faktidel põhinev lähteülesanne SEO projekti läbiviimiseks  –  sa ei tea tegelikult seda, mis sinu lehel viga on või mis on äriliste eemsärkide saavutamiseks vajalik  SEO skoor
  2. Töö on tehtud ebateadlikult. Tegijaks võid olla sina ise, firma turundaja või itimees või siis mõni partner, kes tegelikult ei tea täpselt, mida ja miks teha. Seeläbi on lehe kvaliteet saanud kahjustada ning SERP langeb. Nii juhtub, kui uskuda SEO müüte
  3. Projekti alguses puudub täpselt selge mõõdetav tulem. Sul on projekti edukuse mõõtmiseks ebapiisavad mõõdikud või siis mõõdikud on üleüldse puudu
  4. Projekti on läbi viinud SEO partner, kes pole suuteline oma tegude eest vastutama
  5. Sinul, kui tellijal on olnud ebareaalsed ootused projekti tulemi osas
  6. Sinul, kui tellijal pole selget arusaama sellest, mida sa SEO projekti käigus teenuse pakkujalt ostad
  7. Sul pole piisavalt ressursse, et SEO projekti korralikult läbi viia. Näiteks pole sul selleks piisavalt teadmisi, aega või siis raha
  8. Oled liialt keskendunud võtmesõnadele ning nende sidumisele lehega selmet olla fokuseeritud turule ja kasutajatele
  9. Oled keskendunud tehnilisele lahendusele selmet olla keskendunud kontekstile ja kasutajate käitumisele
  10. Sisu hulk ja kvaliteet sinu veebilehel on ebapiisav selleks, et saada hea SERP
  11. Oled seisukohal, et SEO on odav tegevus (veebis on ju kõik tasuta mentaliteet). Selleks, et orgaaniline külastaja hakkaks sinu lehele jõudma ning et sinu veebilehe SERP oleks vähemalt top 5-es, tuleb paljudel erinevatel spetsialistidel kõvasti vaeva näha. Ja see ei ole tasuta
  12. Oled jätnud oma veebi tehnilise platvormi unarusse ning see ei vasta enam kaasaja kvaliteedistandarditele

Need on vaid mõned põhjused, mis meile endale on silma jäänud. GOOGLE KASUTAB ÜLE 200 EINEVA FAKTORI SELLEKS, ET HINNATA SINU VEEBILEHE KVALITEETI.

Asjalik artikkel selle kohta on siin: https://backlinko.com/google-ranking-factors

MIDA TEHA SELLEKS, ET SEO PROJEKT EI EBAÕNNESTUKS?

Kokkuvõtvalt võib tuua välja ühe konkreetse põhjuse, miks SEO projekte saadab ebaedu – see on rumalus. Toimi targalt ja maanda oma riski. Parim viis selleks on enne SEO projekti töödega alustamist viia läbi SEO ANALÜÜS.

SEO analüüs on vajalik selleks,et:

  • saada aru sinu veebi hetkeolukorrast
  • saada aru, miks sinu veeb on selles olukorras, kus ta on
  • saada aru, mis on sinu poolt soovitud situatsioon
  • saada aru, mida teha selleks, et jõuda soovitud situatsioonini

Ilma analüüsita ei soovita me sul ette võtta ühtegi SEO projekti – muidu on olemas suur tõenäosus, et sa põletad oma raha lihtsalt ära.

Missugune näeb välja korralik SEO protsess, saad lugeda siit:
https://www.seoagentuur.ee/seo-protsess-kuidas-saada-google-esilehele-ja-mis-see-maksab/

Heaks lugemiseks on ka need meie SEO blogis ilmunud artiklid:

Mitu klikki saab sinu veeb Google esilehelt:
https://www.seoagentuur.ee/kasulik-info-ariomanikele-ja-turundajatele-kui-mitu-klikki-saab-veeb-google-esilehelt/

5 peamist põhjust, miks sinu veebilehel on vähe külastajaid Googlest
https://www.seoagentuur.ee/5-peamist-pohjust-miks-sinu-veebilehel-on-vahe-kulastajaid-googlest/

Kuidas meie konkurendid mõistavad seda, mis on SEO
https://www.seoagentuur.ee/seo-optimeerimine-otsimootori-optimeerimine-kodulehe-optimeerimine/

Kuidas SEO abli raha teenida
https://www.seoagentuur.ee/sneak-peek-kasulik-praktiline-ja-informatiivne-lugu-ettevotjale-sellest-kuidas-seo-abil-raha-teenida/

Meelis Malk
SEO Agentuur

Täida lühike küsimustik ja me teeme sulle SEO pakkumise, millest on raske keelduda.

error: Ma Näen Sind.