+372 588 55 575 info@seoagentuur.ee

Panime sinu jaoks kokku värsketel uuringutel põhinevad andmed selle kohta, kuidas inimesed otistulemustest läbi klikivad.

Lisaks sellele saad teada, miks sinu veebileht ei ole Google esilehel.

 

Siin on sulle 1 väga hea põhjus, miks peaks sinu veeb olema Google esilehel.

Nimet kinnitavd uuringud, et orgaaniline külastaja konverteerub sinu lehel oluliselt paremini, kui reklaami kaudu lehele jõudnud klient.

Miks see nii on?

Aga selle pärast, et kui kasutaja omal initsiatiivil teostab otsingu teda huvitavas valdkonnas, siis on tal eeldefineeritud vajadus otsitava järele – sa ei pea seda vajadust kuidagi looma ega tekitama hakkama.

Peamiselt otsivad inimesed neile vajalikku teavet Google kaudu – seetõttu on ka ärikriitiline omada head positsiooni otsitulemustes.

Orgaaniliste otsingute puhul on peamised tulemused järgmised:

  1. Ainuüksi 5 esimest tulemust Google esilehel korjavad ligi 68% kogu trafficust endale. Esilehe 6-10 positsioon saavadvaid 3,73 % kasutajatest endale.
  2. Uuringud kinnitavad, et 71,3 % otsingute sooritajatest klikib esilehe orgaanilistele tulemustele. 2 ja 3  otsitulemuste leht saavad kahe peale kokku vaid 5,59% klikkidest.
  3. Ülejäänud trafficu saavad endale makstud otsitulemused

On oluline tähele panna, et ainuüksi AdWordsist ei piisa selleks, et tuua oma kodulehele piisaval arvul võimalikke kliente. Peamine piirang seisneb selles, et AdWordsi CTR (Click Trough Rate) võrreldes orgaaniliste tulemuste CTR-iga on kordades madalam.

Siin on sulle võrdluseks orgaaniliste tulemuste CTR positsioonide lõikes võrrelduna makstud otsitulemuste CTR positsioonide lõikes.

 

google-esilehe-klikid-seo-agentuur

Allikas: https://ignitevisibility.com

 

Kui ülemisel joonisel on näha Google orgaaniliste otsingute läbiklikk e. CTR ja selle võrdlus positsiooniga otsitulemustes, siis alumisel joonisel on näha Google AdWords vastavad  näitajad:

 

google adwords CTR seo agentuur

Allikas: http://www.wordstream.com/

 

Internet Marketing Ninjas on just avaldanud ka värsked uuringutulemused selle kohta, kuidas otsijad Google tulemustest läbi klikivad. Selle raporti saad tasuta alla laadida SIIT – lihtsalt kliki allolevale pildile.

google orgaanilise läbikliki analüüs 2017 seo agentuur CTR

 

Väga kasulikku lugemist selle kohta, kuidas tarbijad käituvad otsitulemuste kuvamisel ning missugused on CTR-i näitajad leiad nendest artiklitest:

WordstreamValue of a #1 Google Ranking Down 37% in Two Years?

Martec 360Google Organic Click-Through Rates

Zero Limit WebOrganic Search Click Through Rates: The Numbers Never Lie

MOZ2017 Local Search Ranking Factors

Leverage MarketingHow Far Down the Search Engine Results Page Will Most People Go?

Internet Marketing NinjasAnnouncing: 2017 Google Search Click Through Rate Study

Ignite VisibilityGoogle Click-Through Rates in 2017 by Ranking Position

Smart InsightsSearch Engine Statistics 2017

Brafton : 95% of Web Traffic goes to sites on page #1 of Google SERPS

Kui sa ei tea, miks sinu koduleht saab vähe külastusi Googlest, siis loe meie selleteemalist artiklit :
https://www.seoagentuur.ee/5-peamist-pohjust-miks-sinu-veebilehel-on-vahe-kulastajaid-googlest/

 

Kui tahad midagi küsida, siis helista meile +372 588 55 575

Meelis Malk
SEO Agentuur

Täida lühike küsimustik ja me teeme sulle SEO pakkumise, millest on raske keelduda.