+372 588 55 575 info@seoagentuur.ee

Niisiis – siin on Sulle TASUTA 75 SEO nõuannet, millest on reaalselt aastal 2017 kasu.

Loe asjalikke nõuandeid, mitte reklaamipläma.

 

Panime kokku nimekirja, milles on sulle 75 praktilist näpunäidet ja nõuannet, kuidas SEO-d oma ärai huvides paremini ära kasutada.

Need on jagatud loogilistesse gruppidesse. Nõuannete juurde me kommentaare seekord ei kirjutanud – kui oskate neid nõuandeid rakendada, siis pole teil kommentaare ja selgitusi vaja. Kui ei oska kasutada, siis võtke meiega ühendust.

Jagasime oma nõuanded järgmistesse gruppidesse:

  • võtmesõnad
  • sisu
  • lehesisene SEO
  • linkide loomine
  • tehniline SEO
  • erinevad näpunäited

Niisis, alustame.

Võtmesõnad

1. Ole veendunud, et sa oled keskendunud õigetele võtmesõnadele ja ka optimeerid oma lehte õigetele võtmesõnadele
2. Väldi ükssarvikute kasutamist ehk ära aja taga üldiseid ja väga levinud võtmesõnu
3. Kui sinu veebileht on alles uus, siis keskendu parem madala konkurentsiga võtmesõnadele – need aitavad sul kiiresti otsitulemustesse ilmuda
4. Uuri välja, missuguseid võtmesõnu kasutab sinu konkurent…. ja pane need talt pihta
5. Loo endale monitoorimise tööriistad, et saaksid oma konkurentide järel veidi nuhkida
6. Tee kindlaks, missugune otsimaht on seotud sinu ärivaldkonnaga
7. Leia  konkurentide võtmesõnad, millega neil on hea positsioon aga sul ei ole
8. Leia üles need küsimused, mida sinu tarbija tavaliselt küsib. Ja siis anna nendele küsimustele oma veebis ammendavad vastused

Sisu

9.   Tee endale selgeks, mis on aktuaalne sisu, millest konkurendid räägivad ning mida kasutajad on harjunud tarbima
10.  Kasuta  oma sisus päris asju, päriselust pärinevaid situatsioone ja tegelikult olemasolevaid inimesi. Ole päris
11.  Kirjuta sigahead pealkirjad oma artiklitele, mis tõmbaksid kohe tähelepanu
12.  Liigenda oma sisu selliselt, et oleks mõnus ja lihtne lugeda
13.  Ärge kasutaga liialt palju sõnu ja pikki lohisevaid lauseid
14.  Linkige oma veebilehelt välja. Kohe mõnuga linkige.

Lehesisene SEO

15.  Lisa oma olulised võtmesõnad lehe H1, H2 jne tagidesse
16.  Kirjuta vingeid Title tage, mis toodavad sulle rohkem klikke
17.  Kui sul on veebipood, siis lisa ostukavatsusega seotud võtmesõnad lehe Title tagidess
18.  Läbikliki suurendamiseks jälgi hoolega, et sinu META tagid oleksid õige pikkusega
19.  Müü oma saiti läbi META tagide. Need on üliolulised lehe osised, mis meeldivad nii inimkasutajatele kui ka robotitele
20.  Loo oma veebilehe sisule selged prioriteedid
21.  Veendu, et su veebileht oleks responsiivne ja ilus kasutada erinevate seadmetega
22.  Optiimeeri ära oma veebilehe pildid. Pööra tähelepanu piltide suurusele, nimetusele ning seotud tagi-dele.
23.  Kasuta sisuga seotud URL-ide struktuuri
24.  Väldi “Boilerplate” teksti oma lehel – siis on Google Panda rahul
25.  Kui sa oled orienteeritud mingile kindlale asukohale oma veebiga, siis veendu, et sinu aadressiga seotud geo-meta on korras
26.  Vali eriti hoolega oma saidi aadressi – see olgu seotud sellega, mida sa teed
27.  Timmi paika oma veebilehe allalaadimiskiirus – hea, kui jälgid Google soovitusi
28.  Kui sa kasutad WordPressi, siis on mõistlik kasutada CACHE pluginaid
29.  Võta oma veebis kasutusele AMP
30.  Aktiveeri “Rich Snippetid” ja märgi ära struktueeritud andmed oma veebis. See aitab kaasa klikkide määra suurenemisele
31.  Jälgi, missugustel võtmesõnadel on suur otsimaht ja mille osas sa omad head positsiooni kuid madalat läbikliki määra. Tööta nende lehtedega seni, kunu saavutad rahuldava CTR-i
32.  Uuenda oma veebilehe sisu regulaarselt. 1 x kuus ei ole piisavalt regulaarne

Linkide loomine

33.  Paranda ära kõik oma veebilehe katkised lingid. Tee seda kohe
34.  Tseki välja, missugused lingid on katkised sinu konkukrentide veebis. Loo sama suunitluse sisu oma veebilehele
35.  Keskendu selliste tagasiviitavate linkide hankimisele, mis sulle ka reaalselt kasutajaid juurde toovad
36.  Ära ole ülemäära murelik “nofollow” linkide pärast – pigem muretse lingi kvaliteedi pärast
37.  Kus võimalik, kasuta linkide ankurdamist. Ära siinkohal üle pinguta
38.  Eemalda oma saidilit kõik madala kvaliteediga lingid – ka need, mis viitavad välja
39.  Tee selgeks, missugused tagasilingid on sinu konkurentidel. Kui see teada, siis paranda enda linkide kvailteeti või “Pinchi” need
40.  Leia üles need keskkonnad, mis lingivad mitmele sinu konkurendile. Tee, mis iganes võimalik, et nad ka sinu veebilehele lingiksid
41.  Leia üles need veebikeskkonnad, mis lingivad sinu konkurendile korduvalt. Katsu saavutada samaväärne olukord enda veebilehe kasuks
42.  Uuri põhjailkult oma konkurentide veebilehtede struktuuri ja linke. Loo enda saidil parem struktuur
43.  Mõtle läbi, kuidas saada maksimaalset kasu “linkbaitimisest”. Rakenda seda parimal võimalikul moel
44.  Loo sind huvitava sisu osas “alerte”
45.  Soodusta oma lehel “opt-in” teel saadava info äraandmist. Nii saad hindamatud e-postiaadressid, mida edaspidi turunduseks kasutada
46.  Levita oma veebilehe sisu muudes keskkondades. Tee slaide, positusi, artikleid jne.n LIngi need tagasi oma veebile
47.  Tooda endale tagasilinke Wikipediast või muudest kõrge väärtusega keskkondadest
48.  Vasta erinevates foorumites sinu äritemaatikaga seotud küsimustele. Lingi alati tagasi oma veebilehele
49.  Monitoori oma brändi. Kui avastad, et sinu nime on kuskil mainitud ilma tagasilinkimiseta, siis lihtsalt tee neile ettepanek link lisada. Töötab alati.
50.  Ära hoia ennast blogimisel tagasi. Isegi siis, kui sinu postituste kvailteet on madal, on uus sisu alati hea
51.  Tagi ära oma lehel olev sisu ning lisa sellele tracking. Kui keegi sisu ilma tagasiviitamiseta kasutab, saad alati neile seda meelde tuletada.
52.  Toeta oma parimat sisu lehesisese linkimisega

Tehniline SEO

53.  Loo korralik sisu ja linkide hirearhia ja vaata, et lingimahl läheks õigesse kohta
54.  Aktiveeri nii www kui ka non-www versioonid oma veebilehest
55.  URL-ide kanoonika olgu paigas
56.  Kui sinu lehel on tundikku infot, siis blokeeri robotid kasutades sellek robots.txt-d
57.  Kasuta 301 re-directi veebist eemaldatud lehtede mahla säilitamiseks
58.  Kui oled suunatud oma veebiga maailma erinevatele piirkondadele, siis on mõistik kasutada CDN lahendust oma sisu kiiremaks esitamiseks vastavalt kasutaja asukohale
59.  Kasuta kindlasti SSL-serti või muud moodust veebiliikluse suunamiseks üle HTTPS-i.
60.  Lase otsingust läbi parameeter “site:sinudomeen.ee” – vaata, kui suur osa sinu veebist on indekseeritud
61.  Kasuta Google guidline oma veebi kvaliteedi parandamiseks. Alusta “Search Console” pakutavatest võimalustest.
62.  Anna Google robotitele  oma veebilehe “sitemap”

Erinevad näpunäited

63.  Eemalda oma lehelt korduv sisu
64.  Tee oma analüütika korda
65.  Jälgi, et sinu veebis olevat sisu on lihtne jagada. See võiks olla nii lihtne, et ühe klikiga saab seda teha
66.  Õpi ja uuenda oma teadmisi veebiturundusest regulaarselt. Valdkond areneb turbokiirusel ja selleks, et olla tasemel, pead oma teadmisi pidevalt uuendama
67.  Kasuta oma lehel kindlasti mingit sorti analüütkat –  “hard data” on ainus asi mis tegelikult loeb
68.  Ole kannatlik. Tõhus SEO võtab aega, kuid tulemused on ka väga magusad
69.  Hoidu tegevustest, mis on hämarad või millest sa lõpuni aru ei saa.
70.  Ära spämmi. Kui hakkad sellega tegelema, siis oled varsti mängust väljas
71.  Loe “guidlined” hoolega läbi. N.t. Google on teinud ära märkimisväärse töö ning kui tutvuda nende soovitustega, saad juba päris alguses aru, mida on vaja eduka veebi loomiseks
72.  “Less is more” SEO puhul ei kehti. Veebilehtede väärtust arvestatakse peamisel kaalu järgi – kui vana, kui mahukas, kui palju linke, kui palju külastajaid, kui palju seoseid, jne.
73.  Inimkülastajad ei ole ainsad, kes sinu veebis käivad. Robotid on ülioluline sihtgrupp ning nendega rääkimiseks on metakeel.
74.  SEO on süsteem, mis võimaldab domineerida otsitulemustes. Orgaanilised külastajad muunduvad kõige rohkem ei-klientidest klientideks.
75.  Google AI hindab sinu veebielhte kasutades selleks üle 200 erineva indikaatori. “the devil is in the details”


 

Need olid mõned näpunäited, mida on hea kasutada, kui tahad SEO-st oma tegevustele toetust saada. Muide, meil on neid veel.

Kui saite aru, millest me siin postituses rääkisime, siis palju õnne  – kasutage seda teadmist omal parimal äranägemisel ning edu teile oma veebiäari arendamisel.

Kui ei saanud aru, millest jutt on, siis võta meiega KONTAKTI. Ilmselt meil on, mida sinuga  jagada.

Täida lühike küsimustik ja me teeme sulle SEO pakkumise, millest on raske keelduda.